Den underhållande Jonas Karlsson.

Att Jonas Karlsson har sportjournalistikens mest oförtjänta karriär har jag redn nämnt nångång.
Men idag i höjdhoppsfinalen var han riktigt underhållande.
Han slängde ur sig riktiga klassiker som:
"Återigen, det gället att inte riva".
Sedan började han prata om Johnny Holm och han berättade att Stefan Holm var långt ifrån den ende som hade sin tränare som pappa...
En efter en räknade han upp dem (vid namn, som jag tyvärr inte hann lägga på minnet):
"Och han har sin tränare som pappa, och han har sin tränare som pappa, och han har sin tränare som pappa, och han har sina tränare som pappa, och han har sin tränare som pappa... (paus) Eller pappa som tränare".
PING låter det även hos en sån som Jonas Karlsson när poletten trillar ner, och alla vi tittare förstår att höjdhoppare som regel inte adopterade av sina tränare.

Kommentarer
Postat av: Aggo

Fint att du också noterade att det gäller att inte riva. Jag berättade det för min sambo igår nämligen.

2008-08-20 @ 10:49:49
Postat av: Dolph Lundgren

skönt att du också irriterade dig på "sin tränare som pappa" och rent allmänt uppmärksammar denne Mr J Karlsson

2008-08-20 @ 22:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback