Okry.

Hela jag är en okry massa.
Jag tror att det dessutom knappt är virus, utan bara utmattningsokryhet.
Jag som vilar och vilar och vilar.
Men jag anar att det är att jobba fem dagar i veckan som gör min vila ofullständig.
Men snart är det valborg, och då är det bara påt igen.
Vilandet.
Imorgon barnalös planeringsdag.
På tisdag kort öppningsdag.
På onsdag dagförehegldaghalvdag och sen ledig.
Jag funderar på om jag kan hinna med både korpfotboll och körrepetition imorgon.
Det är ju valborg snart, och då gäller det att vara med på repetitioner om man sjunger manskör.
Minsann.
Jag tror jag får dyka upp där en timme sent, svettig och grusig.
Idag tårtkalas hos El Ninjo.
Om jag inte nyser bort allting, som Lilla Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback