Eftersom Tyko är ett fint namn.

"Hugo Lindmark & A Bunch of Lonesome Heroes" har ett nytt datum i sin konsertkalender.
3:e december, klockan 15, på klädaffären Beyond Retro STHLM (
http://www.myspace.com/beyondretrosthlm)
Sedan tidigare har vi ju en spelning den 22:a november på Alcazar, Nalen, klockan åtta.
Missa inte det, tycker jag.
Båda gångerna är det med fullt band, dvs; Hugo, Adam, Calle, Henrik, Malin och Per.

Pratade just med min bror. Jag tänkte först skriva att jag pratade med min far till bror, men det var så pass svårförståeligt att jag knappt ens själv förstod det.
Min brorson är iallafall över två dagar gammal nu. Och ikväll ska det bli ett foto på drummeln. Han är ju född i en helt annan landsände, så det är ännu inte aktuellt att se honom live.
Han har inget namn ännu, även om jag tycker att han ska heta Tyko.

Idag blev jag kompis med H på jobbet. Hon har inte varit helt nöjd med mig hittills, men idag under lunchen tror jag det vände. Hon sa mitt namn ("Igo") och jag fick tillochmed hålla henne i handen in till vilan SAMT sitta bredvid henne när hon somnade. Efter vilan var hon sur igen, menmen. Man kan ju inte vara glad hela dagen.

Annars är jag rätt trött. Jag somnade på sittande på jobbet i soffan. Alla barnen sov också, så då tyckte jag att det var berättigat att jag också fick mig en lur.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hallå där! Här kliver man in och slänger diffusa anklagelser omkring sig. Var och när har jag ljugit på min lista?
Jag kommer vara i stan till jul. Sen vet jag inte.
Min systerdotter har också en pojkfröken på sitt dagis. Hon skriker i panik så fort han kommer i närheten. Så du kan känna dig mycket nöjd över din handhållning. Så vidare den där Hilda inte är en liten, korthårig, söt och ilsk dagisfröken du blivit förtjust i...

2006-10-24 @ 19:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback