Chip & Kim!

När man är arbetslös så hittar man fram till de där tv-programmen som man annars går miste om. Som man vanligtvis bara zappar förbi, för de ser tråkiga ut vid första ögonblicket.
    Idag var det final i The Amazing Race på femman. Och mina bästisar Chip & Kim vann! Ohh, jag var så lycklig! Lyckligast var jag iofs för att de hemska Colin & Christie inte vann. Det hade varit dödens död.
    Men det är slut på sånt nu. För från och med idag är jag anställd. Ända till juli. Jag har klappat sandkakor mest hela dan och hade sand upp i bihålorna när jag slutade.
    Men mer om allt sånt senare. För nu är det Scrubs, och sen definitivt sängdags.

Kommentarer
Postat av: en tös.

Jag kollade också på detdär förut. :D
jag höll nästan på att börja gråta i slutet för att alla var så glada och sa så fina saker till varandra. :D

2006-11-03 @ 11:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback